usia yg di lanjutkan.

hari ini aku ingin memulakan..
cuba mengatasi kekalutan..
yakin dah melawan kebiasaan..
namun diri ku tak lari dari dugaan..
aku rempuh perjalanan..
walaupun dalam kesakitan..
dalam keperitan aku telan..
kerana aku cuba melakukan..
melepasi keadaan ku sekarang..
berubah dan membuat perubahan..
kesabaran menguatkan diri melawan..

aku merentasi waktu diri ku yang silam..
agar aku menemukan..
sebuah kehidupan seperti juga insan insan..
yang sentiasa melalui kegemilangan..
terkecil hati ku terkadang..
mengapa sukar harungi kehidupan..
adakah tidak layak untuk mendapatkan..
kesenangan dan rezeki yg panjang..

terima kasih TUHAN..
berikan aku kesabaran..
agar engkau berikan aku kesenangan..
dan memudahi perjalanan.. 
dalam mengharungi liku liku kehidupan..

Ulasan

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

kenangan semalam

TEPU

Hibernate