engkau dan waktu

mungkin ku tak punya waktu..
tapi aku milik diri mu..
walau engkau menafikan itu..
mungkin apa yang berlaku..
semuanya adalah punca dari ku..
tetapi aku mengharap engkau tahu..
tak terlintas mebelakangkan diri kamu..
tak perlu menghargai aku..
kerna hidup ku tiada siapa akan tahu..


lupakan aku..
jika diri ku hanya menyakiti hidup mu..
tak layak bagi ku mendampingi diri mu..
kerna aku hanya perindu..






bila diri aku..
mungkin tiada di sisi mu..
ketahuilah aku tidak pernah sesaat melupai kamu..
mungkin aku tiada waktu..
untuk bersama menemani diri mu.. 
itu tidak bermakna engkau tiada di hati ku..
ku tanamkan engkau jauh di dalam sudut hati ku..
kerna aku tidak pernah ingin membuang diri mu..
dari HATI KU..


bicaraku...12nov2010.







Ulasan

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

kenangan semalam

TEPU

Hibernate