bidadari cinta

dia hadirkan aku cinta..
menghadiahkan aku bahagia..
walaupun tidak cukup mengenalinya..
namun aku ada rasa..ingin lebih mengenalinya..
walau aku tau aku tak selaknya..
aku terlalu biasa tiada yang istimewa..
hanya mampu menulis sebagi bicara..
tidak pernah meminta sesuatu hadir dalam sempurna.
terima kasih atas semuanya..
atas impian dan harapan yg kau berikan..
pasti tak akan aku melupakan saat mengenalinya..
agar engkau bahagia..
dan menemui putera cinta..
yang mampu buat engkau ketawa bukan derita..
kerana senyuman mu cukup bermakna..
menunjukan engkau bahagia adanya..

"maaf aku bukan putara cinta..
  yang memiliki kuasa.,
  aku hanya penulis biasa..
  mencoret sesuatu yg xbermakna..

izinkan aku terdiam membisu tanpa kata.
kerana cukup kata kata ini menikam jiwa.
mematah hati pada yang membaca...

AMER~
wujud hanya di dunia belog
bukan realiti nyata..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

kenangan semalam

Warkah akhir

TEPU