buat teman malam.

malam ini aku sendirian tanpa berteman..
engkau menghilang dari pandang..
seperti angin suram menyapa malam..
mungkin aku dah biasa tanapa seseorang..
namun malam ini ada kelainan..
aku merindu kekasih kunjung datang..
yang mungkin dari kayangan..
atau hadir entah dari mana datang..
datang la wahai teman..
muncul engkau sebagai bidadari kayangan..
datang untuk memberi ku harapan..
agar kuat untuk tereruskan ..
kehidupan aku di saat menemui kemusnahan..
engkau seperti bintang untuk mengiasi malam..
akan suram malam jika tiada kunjungan..
kau hadir untuk menerangi kelam..
bergemerlapan seluruh ruang alam akan kewujudan..


to : fais ahmad ( Fatin Ahmad )
credit kerana menemani malam suram ku..

Ulasan

  1. jika tiada teman yg bisa menemani..mngadulah kepada Dia..he is always there 4 us:D

    BalasPadam
  2. org mlm2 tido.. ko berangan.. apa ke pelik.. tdoo laaa.

    BalasPadam
  3. ahhahahahaha.
    ak suke...terima kasih wahai temanku...
    ak akn sentiase d cc mu selagi ak masih bernyawa.....:)

    BalasPadam
  4. Semoga bertemu apa yang dicari..:)

    BalasPadam
  5. yeah....
    aku pun nak ucap semoga bertemu dengan apa yang dicari

    JEMPUT BACA DI BLOG SAYA
    jom kemaskini email yahoo..... dengan fb filter

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

kenangan semalam

TEPU

Hibernate