khas buatmu

AMER...

satu nama yang kini terukir d hatiku
mengharapkan agar perasaan kini kekal untukku
perasaan yang tidak pernah ak bayangkan darimu
kini menjadi kenyataan dalam hidupku
aku cuba menyembunyikan perasaan saat mengenalimu
tapi ak gagal buat begitu
hatiku meronta inginkan mu
ingin merasa cinta darimu
saat aku membaca puisi-puisimu
kesedihanmu
membuatkan hati aku semakin inginkan mu
seakan ingin merawat luka di hatimu
menyembuhkan luka di hatiku
aku cuba untuk menafikan perasaan ku
sungguh ak takut padamu
kamu adalah lelaki yang bisa luka kan ku
tapi puisi mu membuatkan aku sedar dari tidurku
membuatkan ak bangkit demi hidupku
ak ingin bersamamu
tiap saat, detik, jam, tanpa jemu
kerana aku menyintaimu
sekuat hatiku
pelukkan mu membuat ak rindu
rindu pada kehangatanmu
belaian mu membuatkan aku lena di bahumu
lena seakan tidak mahu bangun dari tidur ku
kerana pelukkan mu itu hanya mimpiku
mimpi yang membuatkan senyum di bibirku
mengharapkan agar mimpi itu ingin lagi bertemuku
ak sungguh merinduimu
usah di ragu akan cintaiku
wahai sayangku...


AMER88@FAIS89






Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

kenangan semalam

TEPU

Hibernate