BERHENTI DARI BERHARAP

aku manusia biasa tak punya apa apa..
yang tidak mengharap kehadiran cinta..
dunia ku hanyalah luka berteman duka..
yang akan berhenti mencari cinta..
kerana aku tak layak untuk bahagia..
tak mampu jadi yang sempurna..
bukan yang terbaik buat sesiapa..
tidak aku mahu mengjadi pengkianat cinta..
bialah cintaku kekal buat selamanya..
walau tidak mendapat balasan darinya..
cukup buat aku memiliki cinta yang lama..
cinta yang sudah hilang tak bermakna..
yang tinggal hanya jasad bernyawa..
tiada lagi rasa tiada lg kecewa..
aku serah segalanya kepada yang ESA..
agar aku memperolehi kedamaian dari NYA..
tamatkan cerita duka..hilangkan sensara di jiwa..
agar ku tenang SELAMANYA,,


aku menulis tanpa jiwa....
aku mencari titik penamat.....
"AMER =)





Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

kenangan semalam

TEPU

Hibernate