iGnore.

saya boleh ignore sms awak..
saya juga boleh ignore call awak..
tetapi tak mampu nak ignore rasa saya..
tak mungkin saya mampu berbuat demikian..
walau bertahun lamanya..
walau kemana saya bawa diri ini..
walau sekeras mana saya berusaha..
walau bermacam cara saya mencuba..
hakikat awak tetap ada..
walau bukan di depan mata..
tetapi tetap ada di jiwa..
dan kemana sahaja di bayangi..
itu paling teruk pada saya..
dan tak semua bahagian sempurna..
ada benda tak mampu untuk kita..
iaitu IGNORE apa yg kita rasa..

:: mungkin saya patut ignore lebih lagi..
  -facebook
  -twitter
  -blogspot


selamat hari lahir..
saya doakan awak bahagia..
awak miliki segalanya..


taklupa...
terima kasih untuk segalanya..
pernah meminjamkan rasa..
pernah meminjamkan cinta..

22 Oct 2012




Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

TEPU

kenangan semalam

Hibernate