selalu aku fikirkan

selalu aku fikiran..
mana silap dalam perhubungan..
adakah suratan atau aku memang pembawa sialan..
ku akur namun ku perlu akan kepastian..
kasih yang ku harapkan..
yang tandang hanya kekecewaan..
kini seluruh rasa membelengukan..
tidak mampu untuk aku meneruskan..
segala kehdupan kini kelam..
tiada apa yang perlu aku kongsikan..
kecuali cerita kegagalan..
mana keadilan...mana erti kesetiaan...
mungkin aku tak punya kesempurnaan.. 
jangan di duga akan perasaan..
keran sulit bagi ku harungi hari hari mendatang..
terima kasih sayang...
walau hanya sekejap kau datang..
terima kasih sayang...
muncul memberi kebahgian..
terima kasih sayang...
akhirnya engkau hilang meninggalkan bayang bayang..
aku pasrah..dengan apa berlaku..
dan aku terima jika ini penghujung hayat ku..
suduthaty@2012


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

kenangan semalam

Warkah akhir

TEPU