memang di takdirkan begini

aku d takdirkan begini















aku memamg di takdirkn begini...
hidup sentiasa sunyi...
perasaan aku cuba sembunyi...
agar tiada siapa ketahui...
aku cuba bangkit sendiri
berteman sepi di hati...
aku cuba menyemai hati
agar berputik kembali
menyintai sang putera bidadari
tapi aku sekadar berteman sepi
tiada apa yang akan aku beri...
hanya curiga di hati...
bila mengenang hati dilukai
bukan sengaja curiga dihati
tapi pengalaman mengajar diri

aku ingin dicintai...
oleh yang yang menyintai
tapi???
layakkah aku menjadi sang bidadari
tiada ape dalam diri yang hendak aku beri
yang ada hanya sekeping hati

aku tidak mahu kamu memaksa diri
hanya untuk insan ini
aku mencari cinta sejati
bukan sang yang akan melukai hati

maafkan aku

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

kenangan semalam

Warkah akhir

TEPU